субота, 26 січня 2019 р.

                                       Мій початок

Гей хаёу я Санчёус і я починаю вести свій блог. З чого ж почати? Я думаю для початку нам потрібно познайомитися. Моє справжнє ім'я Олександр або ж Саня, друзі мене називають Санчёус. Ось ім'я для блогу було придумано успішно і без будь-яких затримок. Живу в країні Україна і коли я подорожую вона завжди мене дивує. Такі міста як Полтава, Львів, Київ, Харків, Дніпро вражають своєю архітектурою і тим що перебувати за їхніми територіями. Моя мрія об'їхати всю свою країну. І за допомогою блогу я планую заробити на поїздки. Слухаю музику дуже часто, і улюблені стилі це реп і рок.Мої улюблені виконавці це (в репі) Yarmak, Фир, Tof, Хаскі, 50 cent, Eminem (в рок) Nirvana, ac / dc. Сам іноді складаю реп як що хочете почути / побачити мої тексти пишіть мені в вконтакте https://vk.com/svisochin.
Я заходжу в нього рідко, але відповісти зможу на всі і відразу. Дівчата нету, хоча було вже досить таки багато. Якщо захочете прочитати про моїх колишніх пишіть). Що ж на цьому перший мій пост, думаю, можна закінчити

Немає коментарів:

Дописати коментар